Dėl savitarnos portalo

Atgal

Klientų savitarnos portalo paslaugomis gali naudotis visi AB „Panevėžio energija“ vartotojai, gaunantys sąskaitas už šilumą.

Tuo atveju, kai daugiabučio namo bendrijai yra pateikiama viena sąskaita, tos bendrijos (namo) atskirų butų gyventojai portalu pasinaudoti neturės galimybės, nes AB „Panevėžio energija“ teikiamų paslaugų vartotojas yra namo bendrija, o butų savininkai su šilumos tiekėju tiesiogiai neatsiskaito ir iš tiekėjo atskirų sąskaitų negauna.

Naudojimasis klientų savitarnos portalu yra nemokamas. 


Juridinių asmenų (įmonių, įstaigų, individualių namų, daugiabučių namų bendrijų) registracija 

Juridiniai asmenys, prieš pateikdami elektroninę paraišką, privalo pasirašyti klientų savitarnos portalo paslaugų sutartį.
 
Pasirašytą sutartį reikia pateikti AB „Panevėžio energija“ darbuotojams.
Galimi pateikimo būdai:
-   pasirašytos sutarties kopiją atsiųsti el. paštu bendrove@pe.lt ;
-   pasirašytos sutarties kopiją atsiųsti faksu (8 45) 501 085;
-   pasirašytą sutartį atnešti į Klientų aptarnavimo tarnybą atitinkame rajone:
    -   Panevėžyje: Senamiesčio g. 113, Nemuno g. 73,
    -   Kėdainiuose, Basanavičiaus g. 97,
    -   Kupiškyje, Vytauto g. 32B,
    -   Pasvalyje, Gėlių g. 7,
    -   Rokiškyje, Pramonės g. 7,
    -   Zarasuose, Savanorių g. 14.
 
Pasirašius sutartį, Internetu (adresas https://siluma.pe.lt) reikia pateikti (užpildyti) elektroninę paraišką. Gavę registracijos patvirtinimą ir laikiną slaptažodį, jie gali pradėti naudotis portalu.


Atnaujinta 2017-03-31 12:47:51