Popierinių sąskaitų atsisakymas

AB „Panevėžio energija“ vartotojams nebeteiks popierinių sąskaitų

AB „Panevėžio energija“, orientuodamasi į tvarumą, vartotojų duomenų saugumą, siekdama mažinti sąskaitų ruošimo ir pristatymo išlaidų įtaką šilumos kainoms, atsisako popierinių sąskaitų teikimo. Praėjusiais metais sėkmingai įgyvendinusi pilotinį projektą Pasvalio rajone, Bendrovė nuo 2025 m. gegužės  mėn. atsisakys popierinių sąskaitų teikimo centralizuoto šilumos tiekimo vartotojams Rokiškio, Kupiškio ir Zarasų rajonuose,  Kėdainių rajone popierinių sąskaitų bus atsisakoma nuo liepos mėn., o nuo rugsėjo – Panevėžio mieste ir rajone (Liūdynėje ir Pažagieniuose).

Kviečiame AB „Panevėžio energija“ vartotojus jau dabar patikslinti savo telefono numerius bei elektroninio pašto adresus:

  • Bendrovės +370 45 501050,
  • elektroninio pašto adresu klientai@pe.lt,
  • Bendrovės klientų aptarnavimo skyriuose savo mieste.

Sąskaitų pateikimo būdai. Atsisakius popierinių sąskaitų, informacija vartotojams apie suformuotas sąskaitas ir mokėtinas sumas bus teikiama šiais pačių vartotojų pasirinktais būdais:

  • AB „Panevėžio energija“ klientų savitarnos portale;
  • E. sąskaita;
  • Elektroniniu paštu;
  • Kliento kortele;
  • SMS žinute;
  • „Viena sąskaita“;
  • „Perlas Go“.

Klientų savitarnos portalas. Kviečiame šilumos vartotojus užsiregistruoti klientų savitarnos portale (toliau – Portale). Portale sąskaitas galima apmokėti elektronine bankininkyste, palyginti jas su kitų mėnesių sąskaitomis, deklaruoti skaitiklių rodmenis,  matyti skaitiklių duomenų deklaravimo istoriją.

E. sąskaita. Jūsų elektroninės bankininkystės paskyroje teikiama nemokama elektroninė sąskaita, kurią galima apmokėti ir vienkartiniu mokėjimu, ir pasirenkant dar patogesnį – automatinį e. sąskaitų apmokėjimą kiekvieną mėnesį. Užsisakyti e. sąskaitas ir pagal jas atsiskaityti gali visų bankų klientai. Naudojantis e. sąskaita, bankas kiekvieną mėnesį iš šilumos tiekėjo gavęs priskaitymus už šilumą ir karštą vandenį, automatiškai iš jūsų sąskaitos perves nurodytą sumą į AB „Panevėžio energijos“ sąskaitą. Metų pabaigoje bus sutikrinami karšto vandens skaitiklio rodmenys, sunaudoto bei priskaičiuoto karšto vandens kiekio balansas ir pakoreguojamas kiekvieną mėnesį vartotojui priskaičiuojamo karšto vandens kiekio vidurkis.

Elektroninis paštas. Gyventojai, nurodę elektroninį paštą, sąskaitas gauna į jį ir, paspaudę ant nuorodos, galės prisijungti prie pasirinkto banko bei apmokėti sąskaitas. Prašymą pateikti galima čia.

Kliento kortelė. Kliento kortelė bus išduodama tiems vartotojams, kurie neturės prisijungimo prie Portalo ar nebus pateikę elektroninio pašto adreso. Mokėjimo vietose pateikus kliento kortelę, bus nuskenuotas ant kortelės užrašytas brūkšninis kodas ar mokėtojo kodas ir vartotojas galės apmokėti jam priskaitytą nurodytą sumą už AB „Panevėžio energija“ teikiamas paslaugas (šilumą, karštą vandenį, jo cirkuliacinę šilumą, sistemų priežiūrą ir kt.). Mokėjimo vietose vartotojas, kaip ir įprasta, turės deklaruoti karšto vandens skaitiklių rodmenis. Kliento kortelė bus išsiųsta kiekvienam gyventojui, gaunančiam popierines sąskaitas, vokuose kartu su sąskaitomis.

SMS žinutė. Informaciją SMS žinutėmis apie suformuotą sąskaitą už šildymą ir karštą vandenį  gaus visi vartotojai, kurie naudosis kliento kortele. Žinutėje bus nurodyta mokėtina suma ir nuoroda į sąskaitos apmokėjimus per elektroninę bankininkystę.

AB „Panevėžio energija” sąskaitas apmokėti galima:

  • AB „Panevėžio energija“ klientų savitarnos portale;
  • naudojantis elektronine bankininkyste;
  • „Perlo“ terminaluose (išskyrus terminalus, esančius PC Maxima ir Norfa)
  • „Maxima“ kasose;
  • „Lietuvos pašto“ skyriuose;
  • AB „Panevėžio butų ūkis“ kasose;
  • UAB „Kupiškio komunalininkas“;
  • sąskaita (tiesioginis debetas);
  • UAB „Ignitis“ savitarnos portale;
  • „Viena sąskaita“.
  • „Perlas Go“.

Šiais būdais apmokėti AB „Panevėžio energija” sąskaitas galima visoje Lietuvoje. Įmokų surinkimo vietose klientai mokėti galės ne tik naudojantis kliento kortele, bet ir su atsispausdinta sąskaita, gauta elektroniniu paštu ar klientų savitarnos portale.

 Būtina žinoti

  • Vartotojai už jiems tiekiamą šilumą, karštą vandenį bei kitas paslaugas atsiskaito kiekvieną mėnesį. Už praėjusio mėnesio suteiktas paslaugas reikia sumokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Pavyzdžiui, už per balandžio mėnesį suteiktas paslaugas reikia apmokėti iki gegužės mėnesio paskutinės dienos. Laiku neapmokėjus, skaičiuojami delspinigiai.
  • Apmokant už šilumą kiekvieną mėnesį reikia deklaruoti ir karšto vandens skaitiklių rodmenis. Deklaruojant karšto vandens skaitiklių rodmenis, būtina nurodyti per mėnesį sunaudotą karšto vandens kiekį, kuris bus įvertintas sekančio mėnesio sąskaitose.


Atnaujinta 2025-04-02 13:16:24