AB „Panevėžio energija“ sąskaitos elektroniniu paštu – patogu ir paprasta
2019 03 19
Elektroninės technologijos iš pagrindų pakeitė mūsų gyvenimą. Neišeidami iš namų ar biuro, internetu ar elektroniniu paštu mes akimirksniu vieni kitiems perduodame informaciją, sutvarkome reikalus, nebegaištame laiko eilėse mokėdami mokesčius.
Daugelis dar nedrįsta atsisakyti senų įpročių ir sąskaitas pageidauja gauti paštu, tačiau verta žinoti, kad elektroninės sąskaitos sutaupo laiką, išlaidas ir palengvina atsiskaitymo procesą.
„Už visas paslaugas sumoku pašte. Man toks mokėjimo būdas paprastesnis, nes naudotis kompiuteriu trūksta įgūdžių, o vaikai ne visada gali pagelbėti“, – sako Kranto gatvės gyventoja Aldona. Panašius vyresniosios kartos panevėžiečių argumentus girdi AB „Panevėžio energija“ vadybininkai. Jaunimas galvoja kitaip – jie nesupranta, kam reikia popierinių sąskaitų.
Per mėnesį visiems vartotojams paruošiama apie 59,8 tūkst. AB „Panevėžio energija“ sąskaitų už šilumą ir karštą vandenį, iš jų net 48,5 tūkst. adresatą pasiekia paštu, 4,5 tūkst. sąskaitų išsiunčiama elektroniniu paštu, 4,4 tūkst. sąskaitų patalpinama bendrovės savitarnos portale, kurias klientai pasiima patys, o 2,4 tūkst. klientų atsiskaito per bendrovę „Viena sąskaita“.
Kodėl verta rinktis elektroninius mokėjimo pranešimus?
„Norėtume gyventojus skatinti aktyviau naudotis galimybe sąskaitas gauti elektroninių ryšių priemonėmis, nes toks būdas yra patogesnis: jos ne tik greičiau pasiekia vartotojus nei popierinės, bet ir niekur nedingsta. Pasitaiko atvejų, kai dėl netvarkingų pašto dėžučių popierinės sąskaitos pasimeta ir nepasiekia savininkų. Taigi, sąskaita išsiųsta elektroniniu paštu vartotoją pasieks akimirksniu, nesvarbu kur jis būtų – kelionėje ar komandiruotėje, o taupydami laiką, sąskaitą galima apmokėti iš karto internetu. Per metus šilumos tiekimo bendrovė gyventojams ir juridiniams asmenims išsiunčia apie 580 tūkst. popierinių sąskaitų. Atsisakydami popierinių sąskaitų, visi prisidėtume prie gamtos tausojimo, mažėtų sąskaitoms spausdinti sunaudojamas kiekis popieriaus, kurio žaliava yra mediena bei energijos ištekliai, reikalingi šiai žaliavai apdirbti“, – sako Vidmantas Žalkauskas, AB „Panevėžio energija“ Klientų aptarnavimo tarnybos viršininkas.
Vartotojas (gyventojas ar juridinis asmuo) norėdamas gauti AB „Panevėžio energija“ sąskaitą į elektroninį paštą, tiesiog turėtų nusiųsti prašymą el. pašto adresu bendrove@pe.lt ar atvykti į AB „Panevėžio energija“, Senamiesčio g. 113, ar į bendrovės Klientų aptarnavimo centrą, Nemuno g. 73. Prašyme reikėtų nurodyti adresą, vardą ir pavardę (įmonėms – įmonės pavadinimą), mokėtojo kodą ir elektroninio pašto adresą, kuriuo pageidaujama gauti sąskaitas. Prašymą dėl sąskaitos gavimo elektroniniu paštu vartotojai gali pateikti ir bendrovės vadybininkui, kuris apsilanko bute ar įmonėje.
Savitarnos portale sąskaitos nieko nekainuoja
AB „Panevėžio energija“ siūlo ir kitą būdą, kaip atsisakyti popierinių sąskaitų už šilumą ir karštą vandenį. Tiesiog visi vartotojai, gaunantys sąskaitas, gali prisijungti prie bendrovės interneto svetainės
www.pe.lt Klientų savitarnos portalo ir naudotis paslaugomis: gauti ir matyti sąskaitas, deklaruoti skaitiklių rodmenis, peržiūrėti sukauptą informaciją, sąskaitas apmokėti naudojantis elektronine bankininkyste. Užsiregistravusiems vartotojams Klientų savitarnos portale kiekvieną mėnesį apie naujai suformuotą sąskaitą nedelsiant yra išsiunčiamas pranešimas į elektroninį paštą.